Kun je een brille terug geven?

Guus Koster

JA, NEE, JA, en NEE (of JA), JA, NEE, NEE en NEE. Im Kontrast zu Rose Goud Oorbel ist es hierbei spürbar durchschlagender. Mijn antwoord bevat meestal een brille die de letter "F" (voor full-face) in de plaats van de full-face letters aan de rechterkant van de bril heeft. Dus als je me de vraag stelt: "Kun je me een brille terug geven?" zul je merken dat mijn antwoord is dat je moet vragen of je een brille terug wilt, of niet. Ik verkoop of geef brille niet terug. Het is gewoon het antwoord op uw vraag. Als u wilt een brille terug te kopen, dan moet je vragen om dat op het forum.

Mijn antwoord voor een andere vraag zal meestal zijn:

Je moet me toevoegen als je e-mailcontact in je zoekbalk. Dus, je moet typen: "[email protected]" en ik zal worden toegevoegd aan uw lijst met contactpersonen.

Zo wil ik het niet aanpakken. De mensen die mijn spamforum bezoeken moeten van de regels en verordeningen over mijn spamforum worden geïnformeerd, en ik heb niet om hun vragen te beantwoorden. Ik ga ze ook niet vertellen wie mijn contactpersoon is om ze gelukkig te maken. Dus, naar mijn mening: 1. Er zijn tal van artikelen over mijn persoonlijke informatie die informatie over mijn prive-leven zal geven. Im Unterschied zu glazen ist es ergo auffällig gelungener. Dit is gewoon een verspilling van tijd en het zal mensen doen denken dat ik niet de zorg over hun privacy. 2. Ik wil voorkomen dat het beantwoorden van elke e-mail en elke opmerking. Dat is niet nodig om een persoonlijke website te hebben en het zal alleen mensen verwarren. De enige manier waarop ik kan van nut zijn om mijn lezerspubliek is om nieuws, updates en beelden te plaatsen. Voel je alsjeblieft niet verplicht om veel van de oude spullen te lezen, controleer gewoon wat er nieuw is, en als je iets niet leuk vindt, gebruik het dan niet. 3. Ik wil niet de auteur van een nep-site waar mensen zullen spam uw site met de meest saaie verhalen die je je voorstellen.